Groninger Ondernemingsprijs 2015

Net als in 2013 en 2014 verzorgde Statement ook in 2015  – samen met ZieOmmeZijde – respectievelijk de campagne en de organisatie van de Groninger Ondernemingsprijs. Tijdens de spectaculaire finale-avond in MartiniPlaza werd OPHTEC als winnaar uitgeroepen.

In 2015 hebben we de lijn van 2013 en 2014 voortgezet en enkele nuances aangebracht. Nog steeds is de website het hart van de campagne. Wel hebben we de website in 2015 verfrist.  Alle nieuwsbrieven en berichten op de sociale media verwijzen daar naar. En natuurlijk hebben we onze eigen ultieme uitnodigingstool ingezet voor de gepersonaliseerde uitnodigingen. In plaats van een Facebook retargeting campagne hebben we dit jaar ingezet op LinkedIn met een campagne, die is uitgevoerd door StormMC.

Inhoudelijke bedrijfsfilms

Natuurlijk ontbraken ook dit jaar de filmproducties niet. Statement legde iedere bijeenkomst vast op film en foto. Van de drie finalisten werd een inhoudelijke bedrijfsfilm gemaakt waarin we iedere onderneming in al haar facetten hebben laten zien.

Bekijk de finalisten film van OPHTEC:

Resultaat dat telt

Het resultaat: een bomvolle Springerzaal, een wervelende infotainmentshow, een knallende ontknoping en veel publiciteit, in onder andere het Dagblad van het Noorden.

Bekijk de aftermovie (net zoals alle andere GOP-filmproducties gemaakt door Jelmer Buitenga en Ferenc van der Velde) en bedenk: wanneer ga jij zo’n feest geven?

Over de GOP

De Groninger Ondernemingsprijs wordt ieder jaar door de Stichting Groninger Onderneming van het Jaar toegekend aan een uitmuntende onderneming die minstens vijf jaar bestaat, minimaal tien medewerkers heeft en uit stad of provincie Groningen komt.

Meer weten?

Wil je meer weten over onze activiteiten rond de Groninger Ondernemingsprijs of wil je zelf binnenkort een event organiseren? Neem dan contact op met Shona of bel 050 589 17 17.