Online.

Online aanwezigheid gaat veel verder dan een website in de lucht houden alleen. Het gaat om dialoog, conversie en vertrouwen.

Subnavigatie

Online communicatie

Een website is geen doel op zich. Het is een middel. Je wilt online gevonden worden, bezoekers informeren, inspireren en aanzetten tot actie. Wij zien corporate websites als een 24/7 spil in de bredere marketing- en communicatiestrategie.

Samen met jou en jouw collega's bespreken we altijd eerst de bredere marketing- en communicatiestrategie. Van daaruit kunnen we immers de beste - meest effectieve - online strategie bepalen en de juiste websites, sociale media, e-news en e-marketing inzetten. Zoals altijd beginnen we met de einddoelen: wanneer beschouw jij de online communicatie als geslaagd? Op welke doelgroepen wil jij je richten? Wat wil je online bereiken? Van daaruit redeneren we terug. We bouwen een mix aan middelen rondom elke doelgroep. We verbinden online met offline, push met pull, bezoekcijfers met conversies en kosten met baten.

Case

AV-Adviesbureau.

Voor AV-Adviesbureau maakten we een nieuwe website en deze analyseren en onderhouden we nog steeds. 

Bekijk de case

Benieuwd naar andere cases?

Bekijk ons portfolio